adres: Julinek 1, 05-084 Leszno, k/Warszawy
adres e-mail: recepcja@julinek.com.pl
tel. - +48 22 611 61 16.
Rezerwacji pokoju w Obiekcie Noclegowym może dokonać każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, w sposób wskazany w Regulaminie (dalej zwanej „Klientem”).
Rezerwacji pokoju można dokonać w następujący sposób:
wypełnienie formularza rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej www.bbjulinek.pl;
za pośrednictwem internetowych platform rezerwacyjnych;
Tryb i szczegółowe warunki dokonania rezerwacji pokoju w Obiekcie Noclegowym, o których mowa w lit. a-b powyżej uregulowane są w odrębnych regulaminach udostępnionych Klientowi na etapie dokonywania rezerwacji na stronie www.bbjulinek.pl lub właściwym portalu rezerwacyjnym
a) telefonicznie pod numerem +48 22 611 61 16;
b) osobiście za pośrednictwem recepcji Obiektu Noclegowego;
c) drogę e-mailową na adres: recepcja@julinek.pl.
4.1. dane Klienta tj.: nazwa i dane rejestrowe podmiotu albo imię i nazwisko w przypadku osoby fizycznej, nr telefonu oraz adres e-mail;
4.2. imiona i nazwiska Gości: wiek Gościa będącego osobą niepełnoletnią;
4.3. oczekiwania wobec pobytu w Obiekcie Noclegowym: planowany okres pobytu, rodzaj /standard pokoju;
4.4. W celu otrzymania faktury VAT niezbędne jest podanie danych nabywcy wymaganych przepisami do poprawnego wystawienia faktury.
5.Po otrzymaniu danych wskazanych w ust. 4, Operator prześle na podany przez Klienta adres e-mail wiadomość zawierającą wycenę warunków pobytu w Obiekcie Noclegowym zgodnie z zapytaniem, w tym wskaże datę/okres pobytu, cenę i termin płatności, wysokość zaliczki i termin w jakim należy ją wpłacić na poczet ceny, rodzaj pokoju, Regulamin oraz informację, iż zaakceptowanie przez Klienta wyceny wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
6.Klient powinien zweryfikować i zaakceptować wycenę wskazaną w ust. 5 powyżej poprzez niezwłoczne odesłanie wiadomości e-mail. Akceptując wycenę, Klient potwierdza, iż składa zamówienie usług z obowiązkiem zapłaty. Do chwili otrzymania akceptacji Klienta, Operator nie dokonuje rezerwacji, przez co nie gwarantuje Klientowi dostępności usług wskazanych w wycenie.
7.Po otrzymaniu akceptacji wyceny, Operator wysyła na adres e-mail Klienta wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, jeżeli usługi zgodne z wyceną są dostępne. Z chwilą doręczenia Klientowi potwierdzenia rezerwacji wskazanej w niniejszym punkcie zostaje zawarta umowa rezerwacyjna w przedmiocie usług w niej określonych.
8.Jeżeli warunki rezerwacji przewidują obowiązek wpłaty zaliczki lub przedpłaty ceny za pobyt w Obiekcie Noclegowym, brak uiszczenia tych należności we wskazanym terminie powoduje automatyczne wygaśnięcie rezerwacji. W przypadku rezerwacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, rezerwacja jest potwierdzona w chwili wpłacenia zaliczki na poczet ceny pobytu w wysokości i w terminie wskazanym w wiadomości określonej w ust. 7 powyżej.
9.Klient może dokonać zapłaty ceny za pobyt według własnego wyboru przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności przed rozpoczęciem pobytu w Obiekcie Noclegowym albo gotówką lub kartą płatniczą w recepcji Obiektu Noclegowego najpóźniej w chwili zameldowania. Numer rachunku do przelewu oraz link przekierowujący do elektronicznego systemu płatności wskazany będzie w wiadomości wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Proces uiszczenia opłaty realizowany jest przez dostawcę usługi płatniczej na warunkach przez niego określonych, udostępnionych podczas dokonywania płatności.
10. Dokonanie rezerwacji w sposób wskazany w ust. 3 jest możliwe pod warunkiem, że Klient posiada co najmniej aktywne konto poczty elektronicznej (email) i najnowszą wersję przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script.
4. WARUNKI ODWOŁANIA REZERWACJI
1. Klient ma prawo odwołać rezerwację standardową bez obowiązku uiszczenia opłaty (tzw. „bezkosztowe anulowanie rezerwacji”) najpóźniej do godziny 14.00 w dniu przyjazdu. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości odpowiadającej cenie za pierwszą dobę noclegową.
2. Odwołanie rezerwacji wymaga powiadomienia poprzez wysłanie prze Klienta wiadomości e-mail na adres recepcja@julinek.com.pl lub telefonicznie, wraz z podaniem numeru rezerwacji.
3. W przypadku braku odwołania rezerwacji, rezerwacja zachowuje ważność do końca pierwszej doby noclegowej tj. do godz. 11.00. Brak zameldowania się przez Gościa w Obiekcie Noclegowym w ciągu pierwszej doby noclegowej powoduje automatyczne wygaśnięcie rezerwacji po zakończeniu pierwszej doby noclegowej, chyba że Gość uprzedził o późniejszym przybyciu do Obiektu Noclegowego w przypadku rezerwacji obejmujących dłuższy pobyt. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzedzającym Klient zobowiązany jest uiścić opłatę również za pierwszą dobę noclegową.
4. Odmienne warunki odwoływania rezerwacji lub braku możliwości odwołania mogą wynikać z tzw. ofert specjalnych, w szczególności dokonywanych za pośrednictwem strony internetowej www.bbjulinek.pl lub za pośrednictwem internetowych platform rezerwacyjnych, prowadzonych przez podmioty trzecie, lub recepcji i które każdorazowo wskazywane przed dokonaniem rezerwacji.
5. Zgodnie z art. 38 ust 1 pkt 12) ustawy z dnia 13 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 w ww. ustawy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług hotelarskich zawartej na odległość z uwagi na charakter tej umowy, tj. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, w których został oznaczony dzień lub okres świadczenia usługi
5. ZMIANY REZERWACJI
1. Życzenie przedłużenia bądź skrócenia okresu pobytu poza okres wskazany w potwierdzonej rezerwacji powinno być zgłoszone niezwłocznie poprzez wysłanie maila na adres recepcja@julinek.con.pl wraz z podaniem numeru rezerwacji. Operator potwierdzi w formie mailowej możliwość i warunki przedłużenia pobytu, biorąc pod uwagę dostępność pokoi. W przypadku zgłoszenia życzenia skrócenia okresu pobytu do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym dzień, w którym gość zamierza opuścić Obiekt Noclegowy, Operator nie obciąży gościa opłatą za kolejną dobę hotelową.
2. Odrębne zasady i warunki skrócenia pobytu obowiązują wobec rezerwacji dokonywanych w ramach ofert specjalnych, w szczególności bezzwrotnych. W przypadku skrócenia okresu pobytu wskazanego w rezerwacji, Operator pobierze opłatę w pełnej wysokości za cały pobyt lub za jego odpowiednią część w zależności od warunków oferty, w ramach której dokonywana rezerwacja.
3. W przypadku zakończenia pobytu w Obiekcie Noclegowym w trakcie trwania doby noclegowej, Operator nie zwraca opłaty za niewykorzystany czas w danej dobie noclegowej.
4. Zmian rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem podmiotów trzecich można dokonać wyłącznie za pośrednictwem tych podmiotów.
5. Operator może odmówić dokonania rezerwacji, wydłużenia doby noclegowej lub pobytu osobie, która podczas poprzedniego pobytu w Obiekcie Noclegowym naruszyła postanowienia Regulaminu, w szczególności wyrządziła szkody w mieniu Operatora lub osób trzecich przebywających w Obiekcie Noclegowym.
W przypadku odmowy przyjęcia do Obiektu Noclegowego Gość jest zobowiązany do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu Noclegowego.
ZASADY POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI
SPORY
a. w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);lub
b. poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - Informacjedotycząceprzetwarzaniadanychosobowychwramachmonitoringuwizyjnego
Załącznik nr 2 - InformacjedotycząceprzetwarzaniadanychosobowychklientówObiektuNoclegowego
.