Regulamin
§1

Przedmiot regulaminu

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu noclegowego B&B Julinek Park (nazywanego dalej Obiektem Noclegowym), mieszczącego się pod adresem Julinek 1, 05-084 Leszno k/Błonia. Obiekt Noclegowy prowadzony jest przez Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Senatorska 13/15 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000029876, której dokumentacja przechowywana jest przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 5260200081, REGON: 010524149, kapitał zakładowy: 5 060 000 zł (wpłacony w całości), adres do kontaktu: 04-190 Warszawa, ul. Jubilerska 10, Nr BDO 000188782, posiadającą status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (nazywane dalej Operatorem).
  2. Regulamin jest dostępny bezpłatnie do wglądu w recepcji Obiektu Noclegowego oraz na stronie www.bbjulinek.pl. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej.
  3. Regulamin stanowi integralną część umowy wiążącej Klienta lub Gościa z Operatorem.
  4. Każda osoba, która ma zamiar korzystać z usług zakwaterowania w Obiekcie Noclegowym jest zobowiązana przed dokonaniem rezerwacji i zawarciem umowy z Operatorem zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Osoba korzystająca z usług zakwaterowania w Obiekcie Noclegowym (dalej „Gość”) jest zobowiązana do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  5. Kontakt w sprawach związanych z Obiektem Noclegowym jest możliwy w następujący sposób:

adres: Julinek 1, 05-084 Leszno, k/Warszawy

adres e-mail: recepcja@julinek.com.pl

tel. - +48 22 611 61 16.


§2

Doba noclegowa

  1. Usługa zakwaterowania w Obiekcie Noclegowym polegająca na krótkotrwałym najmie pokoju świadczona jest w określonym przedziale godzinowym, w którym Gość może przebywać w pokoju„ tzw. doba noclegowa”.
  2. Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Długość doby noclegowej może podlegać zmianom w zależności od typu pokoju bądź oferty specjalnej, wybranej podczas rezerwacji.
  4. Oferta Obiektu Noclegowego wraz z opisem pokoi jest dostępna na stronie bbjulinek.pl oraz na wybranych internetowych portalach rezerwacyjnych.
  5. Życzenie wydłużenia doby noclegowej należy zgłosić jak najwcześniej, tj. w przypadku życzenia zameldowania przed  godziną 15:00 na etapie składanej rezerwacji, a w przypadku życzenia wymeldowania po godzinie 11:00 niezwłocznie po przyjeździe do Obiektu Noclegowego. Operator dołoży starań aby uwzględnić życzenie przedłużenia doby hotelowej, biorąc pod uwagę dostępność pokoi.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy wydłużenia doby noclegowej w przypadku nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu lub niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3

Warunki rezerwacji

Rezerwacji pokoju w Obiekcie Noclegowym może dokonać każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, w sposób wskazany w Regulaminie (dalej zwanej „Klientem”).

Rezerwacji pokoju można dokonać w następujący sposób:

  1. wypełnienie formularza rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej www.bbjulinek.pl;

  2. za pośrednictwem internetowych platform rezerwacyjnych;

Tryb i szczegółowe warunki dokonania rezerwacji pokoju w Obiekcie Noclegowym, o których mowa w lit. a-b powyżej uregulowane są w odrębnych regulaminach udostępnionych Klientowi na etapie dokonywania rezerwacji na stronie www.bbjulinek.pl lub właściwym portalu rezerwacyjnym

  1. Rezerwacji pokoju można dokonać również poprzez złożenie zapytania o rezerwację w następujący sposób:

a) telefonicznie pod numerem +48 22 611 61 16;

b) osobiście za pośrednictwem recepcji Obiektu Noclegowego;

c) drogę e-mailową na adres: recepcja@julinek.pl.

  1. Dokonanie rezerwacji pokoju w sposób wskazany w ust. 3 powyżej wymaga podania następujących danych:

4.1. dane Klienta tj.: nazwa i dane rejestrowe podmiotu albo imię i nazwisko w przypadku osoby fizycznej, nr telefonu oraz adres e-mail;

4.2. imiona i nazwiska Gości: wiek Gościa będącego osobą niepełnoletnią;

4.3. oczekiwania wobec pobytu w Obiekcie Noclegowym: planowany okres pobytu, rodzaj /standard pokoju;

4.4. W celu otrzymania faktury VAT niezbędne jest podanie danych nabywcy wymaganych przepisami do poprawnego wystawienia faktury.

5.Po otrzymaniu danych wskazanych w ust. 4, Operator prześle na podany przez Klienta adres e-mail wiadomość zawierającą wycenę warunków pobytu w Obiekcie Noclegowym zgodnie z zapytaniem, w tym wskaże datę/okres pobytu, cenę i termin płatności, wysokość zaliczki i termin w jakim należy ją wpłacić na poczet ceny, rodzaj pokoju, Regulamin oraz informację, iż zaakceptowanie przez Klienta wyceny wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

6.Klient powinien zweryfikować i zaakceptować wycenę wskazaną w ust. 5 powyżej poprzez niezwłoczne odesłanie wiadomości e-mail. Akceptując wycenę, Klient potwierdza, iż składa zamówienie usług z obowiązkiem zapłaty. Do chwili otrzymania akceptacji Klienta, Operator nie dokonuje rezerwacji, przez co nie gwarantuje Klientowi dostępności usług wskazanych w wycenie.

7.Po otrzymaniu akceptacji wyceny, Operator wysyła na adres e-mail Klienta wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, jeżeli usługi zgodne z wyceną są dostępne. Z chwilą doręczenia Klientowi potwierdzenia rezerwacji wskazanej w niniejszym punkcie zostaje zawarta umowa rezerwacyjna w przedmiocie usług w niej określonych.

8.Jeżeli warunki rezerwacji przewidują obowiązek wpłaty zaliczki lub przedpłaty ceny za pobyt w Obiekcie Noclegowym, brak uiszczenia tych należności we wskazanym terminie powoduje automatyczne wygaśnięcie rezerwacji. W przypadku rezerwacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, rezerwacja jest potwierdzona w chwili wpłacenia zaliczki na poczet ceny pobytu w wysokości i w terminie wskazanym w wiadomości określonej w ust. 7 powyżej.

9.Klient może dokonać zapłaty ceny za pobyt według własnego wyboru przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności przed rozpoczęciem pobytu w Obiekcie Noclegowym albo gotówką lub kartą płatniczą w recepcji Obiektu Noclegowego najpóźniej w chwili zameldowania. Numer rachunku do przelewu oraz link przekierowujący do elektronicznego systemu płatności wskazany będzie w wiadomości wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Proces uiszczenia opłaty realizowany jest przez dostawcę usługi płatniczej na warunkach przez niego określonych, udostępnionych podczas dokonywania płatności.

10. Dokonanie rezerwacji w sposób wskazany w ust. 3 jest możliwe pod warunkiem, że Klient posiada co najmniej aktywne konto poczty elektronicznej (email) i najnowszą wersję przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script.

 

4. WARUNKI ODWOŁANIA REZERWACJI

 

1. Klient ma prawo odwołać rezerwację standardową bez obowiązku uiszczenia opłaty (tzw. „bezkosztowe anulowanie rezerwacji”) najpóźniej do godziny 14.00 w dniu przyjazdu. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości odpowiadającej cenie za pierwszą dobę noclegową.

2. Odwołanie rezerwacji wymaga powiadomienia poprzez wysłanie prze Klienta wiadomości e-mail na adres recepcja@julinek.com.pl lub telefonicznie, wraz z podaniem numeru rezerwacji.

3. W przypadku braku odwołania rezerwacji, rezerwacja zachowuje ważność do końca pierwszej doby noclegowej tj. do godz. 11.00. Brak zameldowania się przez Gościa w Obiekcie Noclegowym w ciągu pierwszej doby noclegowej powoduje automatyczne wygaśnięcie rezerwacji po zakończeniu pierwszej doby noclegowej, chyba że Gość uprzedził o późniejszym przybyciu do Obiektu Noclegowego w przypadku rezerwacji obejmujących dłuższy pobyt. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzedzającym Klient zobowiązany jest uiścić opłatę również za pierwszą dobę noclegową.

4. Odmienne warunki odwoływania rezerwacji lub braku możliwości odwołania mogą wynikać z tzw. ofert specjalnych, w szczególności dokonywanych za pośrednictwem strony internetowej www.bbjulinek.pl lub za pośrednictwem internetowych platform rezerwacyjnych, prowadzonych przez podmioty trzecie, lub recepcji i które każdorazowo wskazywane przed dokonaniem rezerwacji.

5. Zgodnie z art. 38 ust 1 pkt 12) ustawy z dnia 13 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 w ww. ustawy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług hotelarskich zawartej na odległość z uwagi na charakter tej umowy, tj. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, w których został oznaczony dzień lub okres świadczenia usługi

 

5. ZMIANY REZERWACJI

1.  Życzenie przedłużenia bądź skrócenia okresu pobytu poza okres wskazany w potwierdzonej rezerwacji powinno być zgłoszone niezwłocznie poprzez wysłanie maila na adres recepcja@julinek.con.pl wraz z podaniem numeru rezerwacji. Operator potwierdzi w formie mailowej możliwość i warunki przedłużenia pobytu, biorąc pod uwagę dostępność pokoi. W przypadku zgłoszenia życzenia skrócenia okresu pobytu do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym dzień, w którym gość zamierza opuścić Obiekt Noclegowy, Operator nie obciąży gościa opłatą za kolejną dobę hotelową.

2.  Odrębne zasady i warunki skrócenia pobytu obowiązują wobec rezerwacji dokonywanych w ramach ofert specjalnych, w szczególności bezzwrotnych. W przypadku skrócenia okresu pobytu wskazanego w rezerwacji, Operator pobierze opłatę w pełnej wysokości za cały pobyt lub za jego odpowiednią część w zależności od warunków oferty, w ramach której dokonywana rezerwacja.

3.  W przypadku zakończenia pobytu w Obiekcie Noclegowym w trakcie trwania doby noclegowej, Operator nie zwraca   opłaty za niewykorzystany czas w danej dobie noclegowej.

4.  Zmian rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem podmiotów trzecich można dokonać wyłącznie za pośrednictwem tych podmiotów.

5. Operator może odmówić dokonania rezerwacji, wydłużenia doby noclegowej lub pobytu osobie, która podczas poprzedniego pobytu w Obiekcie Noclegowym naruszyła postanowienia Regulaminu, w szczególności wyrządziła szkody w mieniu Operatora lub osób trzecich przebywających w Obiekcie Noclegowym.


§4

Meldunek

  1. W celu potwierdzenia tożsamości Gościa/Gości, każdy Gość zobowiązany jest okazać pracownikowi recepcji w Obiekcie Noclegowym dokument tożsamości ze zdjęciem.
  2. Na podstawie okazanego dokumentu/ów tożsamości Gość lub pracownik recepcji Obiektu Noclegowego wypełnia kartę rejestracyjną
  3. Gość zobowiązany jest zameldować siebie oraz osoby małoletnie, z którymi będzie przebywać w Obiekcie Noclegowym.
  4. Operator ma prawo ustalić, czy Gość dokonujący meldunku w Obiekcie Noclegowym wraz z małoletnim jest jego opiekunem prawnym. W przypadku, gdy Gość nie jest opiekunem prawnym małoletniego, którego rejestracja dotyczy, Operator ma prawo ustalić informacje na temat identyfikacji małoletniego oraz jego relacji z Gościem. Szczegółowe procedury w tym zakresie określone są w Standardach Ochrony Małoletnich, o których mowa w pkt. 14 ust 1 Regulaminu.
  5. Poprzez podpisanie karty rejestracyjnej Gość potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego postanowienia i zobowiązanie do przestrzegania warunków w nim określonych.
  6. Odmowa przez Gościa okazania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość oraz odmowa udzielenia informacji odnośnie relacji z Gościa z małoletnim może skutkować odmową zameldowania tej osoby w Obiekcie Noclegowymi i świadczenia usług hotelarskich. W takiej sytuacji Operator ma prawo do rozwiązania umowy rezerwacyjnej z przyczyn zawinionych przez Gościa, przy jednoczesnym obciążeniu opłatą w wysokości odpowiadającej cenie za pierwszą dobę noclegową tytułem kary umownej.
  7. Z zastrzeżeniem pkt 5 ust. 1, wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Obiektu Noclegowego (choroba Gościa lub towarzyszących mu osób przebywających w Obiekcie Noclegowym, choroba członka rodziny przebywającego w miejscu innym niż Obiekt Noclegowy, inne wypadki losowe dotyczące Gościa zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Obiektu Noclegowego), nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.
  8. W przypadku wprowadzenia na podstawie obowiązujących przepisów prawa ograniczeń dotyczących świadczenia usług w Obiekcie Noclegowym np. w związku z pandemią, Operatorowi przysługuje prawo wprowadzenia dodatkowych warunków korzystania z Obiektu Noclegowego lub prawo odmowy świadczenia usług w Obiekcie Noclegowym na rzecz danego Gościa w zakresie, w jakim jest to uzasadnione wprowadzonymi ograniczeniami.

§5

Usługi podstawowe oraz dodatkowe

  1. W ramach ceny za pobyt Obiekt Noclegowy zapewnia:
    1. zakwaterowanie w pokoju zgodnym z wybraną ofertą, według opisu zamieszczonego na stronie www.bbjulinek.pl;
    2. zachowanie w tajemnicy informacji o Gościu,
    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie Noclegowym,
    4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
    5. sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, Operator w pierwszej kolejności podejmie próbę ich usunięcia; jeżeli usunięcie usterki nie będzie możliwe Operator dołoży wszelkich starań, aby w miarę dostępnych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób zmniejszyć niedogodności,
    6. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
    7. przechowanie bagażu Gościa (), chyba że co innego wynika z obowiązujących przepisów prawa lub sprzeciwiają się temu zasady bezpieczeństwa; Obiekt Noclegowy może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego;
    8. zamawianie taksówki,
    9. dostęp do Internetu na terenie Obiektu Noclegowego.
  2. Goście mogą korzystać bezpłatnie z niestrzeżonego parkingu naziemnego wyłącznie w przestrzeni wyznaczonej dla Gości Obiektu Noclegowego. Operator nie oferuje i nie dokonuje rezerwacji miejsc parkingowych. Szczegółowe warunki korzystania z parkingu regulowane są w odrębnym regulaminie umieszczonym na terenie parkingu.
  3. Przed wejściem do Obiektu Noclegowego istnieje możliwość parkowania samochodów przez 20 minut, w celu wypakowania lub zapakowania bagażu. Parkowanie powyżej 20 minut spowoduje naliczenie kary pieniężnej według cennika Obiektu Noclegowego. Szczegółowe warunki korzystania z parkingu regulowane są w odrębnym regulaminie umieszczonym na terenie parkingu.
  4. Operator świadczy również za odrębnym wynagrodzeniem usługi dodatkowe w Obiekcie Noclegowym. Cennik usług dodatkowych udostępniony jest w recepcji.

§6

Odpowiedzialność gości

  1. Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie Obiektu Noclegowego pod stałym nadzorem osób pełnoletnich pod których opieką się znajdują. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie uregulowana jest w obowiązujących przepisach prawa.
  2. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu Noclegowego, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób lub osób za których ponosi odpowiedzialność. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić Operatora o wyrządzonej szkodzie.
  3. W przypadku zawiadomienia przez Gościa o szkodzie lub wykrycia szkody podczas wymeldowania Gościa, zostanie spisany protokół szkody. W przypadku gdy Gość bezpodstawnie odmówi podpisania protokołu szkody, Operator jest uprawniony do podpisania protokołu jednostronnie wraz z odpowiednią adnotacją o odmowie podpisania protokołu przez Gościa.
  4. Operator zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej gościa tytułem naprawienia wyrządzonych szkód lub w przypadku nieuregulowania przez gościa płatności za pobyt w Obiekcie Noclegowym lub inne usługi dodatkowe.
  5. Operatorowi przysługuje prawo zastawu na rzeczach wniesionych do Obiektu Noclegowego przez Gościa dla zabezpieczenia należności z tytułu usług świadczonych przez Operatora, jak również dla zabezpieczenia roszczenia o zwrot wydatków poniesionych dla Gościa.
  6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach oraz częściach wspólnych Obiektu Noclegowego i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb pokoju.
  7. Z punktów gastronomicznych Obiektu Noclegowego nie wolno wynosić naczyń i żywności oraz innych rzeczy. W punktach gastronomicznych Obiektu Noclegowego nie wolno spożywać własnego jedzenia i napojów, w tym alkoholu.
  8. Zabrania się wchodzenia na teren nieprzeznaczony dla Gości, w szczególności na teren zaplecza, teren strefy technicznej lub gospodarczej, teren budowy, teren usuwania awarii, itp.

§7

Odpowiedzialność obiektu noclegowego

  1. Operator ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych do Obiektu Noclegowego przez osoby korzystające z jego usług w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
  2. Nie uważa się za rzeczy wniesione pojazdów mechanicznych i rzeczy w nich pozostawionych oraz żywych zwierząt.
  3. Gość powinien oddać Operatorowi na przechowanie ważne dokumenty, pieniądze, papiery wartościowe oraz inne cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, pod rygorem braku odpowiedzialności Operatora za ich uszkodzenie, zniszczenie lub utratę. Przechowanie ma miejsce w sejfie depozytowym znajdującym się w recepcji Obiektu Noclegowego.
  4. Operator ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie dokumentów, pieniędzy, papierów wartościowych i innych cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
  5. W przypadku wystąpienia szkody z powodu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych, Gość jest zobowiązany zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu pod rygorem wygaśnięcia roszczeń.
  6. Operator nie przyjmuje na przechowanie w Obiekcie Noclegowym artykułów spożywczych, leków, bądź innych artykułów, które mogą ulec zniszczeniu, bądź przeterminowaniu.
  7. Z zastrzeżeniem wyjątków wynikających z przepisów prawa, Operator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez Gościa, w stosunku do innych Gości, osób i podmiotów przebywających na terenie Obiektu Noclegowego.
  8. Usługi Operatora w ramach Obiektu Noclegowego świadczone są niezależnie od funkcjonowania Julinek Park. W szczególności usługi w ramach Obiektu Noclegowego są świadczone bez względu na zmianę godzin otwarcia Julinek Parku, w tym z powodu zmiany warunków atmosferycznych bądź odbywających się imprez zamkniętych. Zasady świadczenia usług w Julinek Park określone są w odrębnym regulaminie.

§8

Regulamin porządkowy

  1. W trosce o zapewnienie Państwu udanego i bezpiecznego pobytu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższych postanowień porządkowych.
  2. Osoby niebędące Gośćmi mogą przebywać na terenie pokoi w godzinach od 7.00 do 22.00. Osoby niezameldowane w Obiekcie Noclegowym mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Gościa w zajmowanym przez niego pokoju. W przypadku przebywania przez te osoby po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zameldowania tych osób w oraz poniesienia kosztów pobytu tych osób, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.
  3. W Obiekcie Noclegowym obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00. W trakcie ciszy nocnej, osoby korzystające z usług Obiektu Noclegowego mają obowiązek tak się zachowywać, by nie zakłócać ciszy i spokoju innych osób.
  4. Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku ewakuacji opisane są na tabliczce przy drzwiach wyjściowych każdego pokoju.
  5. Na całym terenie Obiektu Noclegowego obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych (z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych). Za nieprzestrzeganie zakazu palenia na terenie Obiektu Noclegowego, Operator ma prawo obciążyć osobę naruszającą zakaz karą porządkową w wysokości określonej w aktualnym cenniku umieszczonym na stronie www.bbjulinek.pl oraz w recepcji, lub kosztami czyszczenia pokoju (wietrzenie, czyszczenie chemiczne pościeli, firan i zasłon, wykładzin, dywanów, itp.). W przypadku uruchomienia alarmu p. poż. w wyniku zadymienia Gość zostanie obciążony karą pieniężną według cennika Obiektu Noclegowego.
  6. Zachowanie wszystkich osób przebywających na terenie Obiektu Noclegowego nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób.
  7. Opuszczając pokój, Gość powinien każdorazowo sprawdzić, czy drzwi zostały dokładnie zamknięte, zakręcić krany i zamknąć okna, a także wyłączyć sprzęt elektroniczny
  8. Zabrania się:
    1. nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu Noclegowego,
    2. powodowania nieprzyjemnych zapachów,
    3. wykonywania innych czynności, które mogą przeszkadzać lub szkodzić innym Gościom lub zakłócać funkcjonowanie Obiektu Noclegowego,
    4. naruszania zasad współżycia społecznego, w szczególności awanturowania się, agresji słownej i fizycznej,
    5. zanieczyszczania, uszkadzania, niszczenia mienia Obiektu Noclegowego w zakresie, w jakim nie stanowią one następstwa prawidłowego używania tego mienia,
    6. naruszania w inny sposób niniejszego regulaminu.
  9. Operator może odmówić dalszego świadczenia usług na rzecz Gościa, który istotnie narusza Regulamin. W takim przypadku Gość zobowiązany jest niezwłocznie: uregulować należność za pobyt (w tym za dobę, w której nastąpiło zaprzestanie świadczenia usług) i spełnione na jego rzecz świadczenia, zapłacić należne kary oraz opuścić Obiekt Noclegowy
  10. Operator może odmówić dokonania rezerwacji i przyjęcia do Obiektu Noclegowego Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu:
    1. nie uregulował należnych opłat lub
    2. istotnie naruszył Regulamin, w tym: wyrządzając szkodę w mieniu innych Gości lub Obiektu Noclegowego, szkodę na osobie innych Gości, pracowników Obiektu Noclegowego lub innych osób przebywających w Obiekcie Noclegowym, zakłócając pobyt innych Gości lub funkcjonowanie Obiektu Noclegowego.
  11. W przypadku odmowy przyjęcia do Obiektu Noclegowego Gość jest zobowiązany do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu Noclegowego.

  12. Z przyczyn wskazanych w ust. 10 Operator może odmówić dalszego świadczenia usług na rzecz Gościa. W takim przypadku Gość zobowiązany jest niezwłocznie: uregulować należność za pobyt (w tym za dobę, w której nastąpiło zaprzestanie świadczenia usług) i spełnione na jego rzecz świadczenia, zapłacić należne kary oraz opuścić Obiekt Noclegowy
  13. O realizacji w przyszłości wobec Gościa prawa Operatora do odmowy świadczenia usług, Gość zostanie poinformowany przez personel Obiektu Noclegowego.
  14. Operator może odmówić przyjęcia do Obiektu Noclegowego osoby, wobec której istnieje uzasadniona obawa, że bezpośrednio zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu lub życiu innych osób przebywających na terenie Obiektu Noclegowego lub mieniu Obiektu Noclegowego. W przypadku takiej odmowy osoba ta jest zobowiązana do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu Noclegowego.
  15. Z przyczyn wskazanych w ust. 13 Operator może odmówić dalszego świadczenia usług na rzecz Gościa. W takim przypadku Gość zobowiązany jest niezwłocznie: uregulować należność za pobyt (w tym za dobę, w której nastąpiło zaprzestanie świadczenia usług) i spełnione na jego rzecz świadczenia, zapłacić należne kary oraz opuścić Obiekt Noclegowy.
  16. W Obiekcie Noclegowym zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego, objęte są nim przestrzenie ogólnodostępne np. korytarze, teren przed Hotelem. Monitoring służy zapewnieniu bezpieczeństwa Gości i innych osób przebywających na terenie Obiektu Noclegowego oraz bezpieczeństwu mienia. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach monitoringu wizyjnego stanowią załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
  17. W przypadku konieczności interwencji przedstawiciela Operatora względem Gościa zakłócającego funkcjonowanie    Obiektu Noclegowego, interwencja może zostać zarejestrowana w postaci zapisu wizyjnego, w celu ochrony dóbr osobistych i materialnych Operatora, właściciela Obiektu Noclegowego, interweniującego przedstawiciela Operatora. Zarejestrowanie interwencji będzie w razie potrzeby służyć jako środek dowodowy w celu wykazania rzeczywistego stanu faktycznego. Nagrania Operator przetwarza wyłącznie do celów, dla których zostały zebrane, i przechowuje przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Operator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin określony w zdaniu poprzednim ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
  18. Zakazane jest wnoszenie na teren Obiektu Noclegowego przedmiotów lub substancji mogących stanowić zagrożenia dla życia lub zdrowia innych osób, lub dla mienia, w szczególności:
    1. broni wszelkiego rodzaju;
    2. materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, w tym fajerwerków, rac oraz innych materiałów które mogą wywołać wybuch lub pożar;
    3. środków odurzających i psychotropowych lub podobnie działających;
    4. pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących.
  19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, na terenie Obiektu Noclegowego zabronione jest:
    1. odpalanie materiałów pirotechnicznych;
    2. używanie grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju (powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych);
    3. używanie otwartego ognia.
  20. W częściach ogólnodostępnych Obiektu Noclegowego obowiązuje zakaz:
    1. spożywania artykułów spożywczych niezakupionych w Obiekcie Noclegowym;
    2. spożywania alkoholu za wyjątkiem miejsc jego sprzedaży lub zorganizowanych imprez;
    3. akwizycji i sprzedaży obnośnej, a także świadczenia innych usług bez uprzedniej zgody Operatora.
  21. Naruszenie zakazów określonych w ust. 17-18 uprawnia Operatora do nałożenia kary porządkowej w wysokości określonej w cenniku. Operatorowi zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżoną karę.
  22. Przedmioty pozostawione na terenie Obiektu Noclegowego będą odesłane na żądanie i koszt ich właściciela.
  23. Operator przechowa pozostawione przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego roku od dnia kiedy właściciel został wezwany do odbioru rzeczy bądź złożenia dyspozycji ich odesłania, a w przypadku niemożności wezwania - przez okres dwóch lat.

§9

Postanowienia końcowe

  1. W Obiekcie Noclegowym stosowane są zasady mające na celu ochronę dzieci przed krzywdzeniem tj. Standardy Ochrony Małoletnich wymagane przez przepisy Ustawy z dnia 3 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Treść dokumentu Standardy Ochrony Małoletnich obowiązującego w Obiekcie noclegowym dostępna jest w recepcji oraz na stronie www.bbjulinek.pl.
  2. Klauzule informacyjne, w których znajdują się szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych Gości pod których opieką są Osoby małoletnie oraz Osób małoletnich w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, zamieszczone są się na stronie www.bbjulinek.pl.   
  3. Operator świadczy usługi zgodnie z kategorią i standardem Obiektu Noclegowego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o ich zgłaszanie w recepcji lub na adres:  recepcja@julinek.com.pl
  4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów Obiektu Noclegowego stanowią załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

ZASADY POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

  1. Operator akceptuje w Obiekcie Noclegowym małe zwierzęta domowe, tj. małe psy oraz koty. Możliwe jest zakwaterowanie z maksymalnie jednym zwierzęciem w pokoju jednoosobowym oraz z maksymalnie dwoma zwierzętami w pokoju dwu- trzy- osobowym i apartamencie. Koszt dodatkowy zakwaterowania ze zwierzęciem określony jest w cenniku. Zwierzęta, które mogą wyrządzić szkody, powinny być trzymane w pokoju w przystosowanych dla nich klatkach lub transporterach.
  2. Operator nie akceptuje pobytu innych zwierząt niż określone w pkt 1 powyżej, a także psów ras określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, tj. w szczególności: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.
  3. Warunkiem przyjęcia zwierzęcia domowego do Obiektu Noclegowego jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji i podanie jego rasy oraz wielkości. Zwierzę powinno być zaszczepione i odrobaczone. W przypadku pobytu psów obowiązkowe jest posiadanie aktualnego certyfikatu szczepienia przeciwko wściekliźnie.
  4. W przypadku zakwaterowania ze zwierzęciem pobierana jest kaucja w wysokości określonej w cenniku, zależnej od ilości zwierząt. Kaucja jest w pełni zwrotna gdy w momencie wykwaterowania nie stwierdzono żadnych zniszczeń spowodowanych przez zwierzę, które skutkowałyby poniesieniem dodatkowych kosztów przez Operatora. Za zniszczenia uznaje się między innymi:
    1. podrapane lub pogryzione elementy wyposażenia, w tym drzwi,
    2. sierść zwierzęcia w pościeli na łóżku,
    3. plamy na wykładzinie.
  5. Ze względów sanitarnych i higienicznych Gość jest zobowiązany do niewprowadzania zwierząt do wewnętrznych punktów gastronomicznych zlokalizowanych na terenie Obiektu Noclegowego (sala śniadaniowa). Zakaz nie dotyczy psów przewodników.
  6. Właściciel lub opiekun zwierzęcia, z którym przebywa on na terenie Obiektu Noclegowego jest zobowiązany do prowadzenia go na uwięzi w miejscach ogólnodostępnych (lub w specjalnych transporterach) oraz usuwania nieczystości pozostawionych przez zwierzę.

SPORY

  1. Rozstrzygnięcie wszelkich sporów wynikających lub związanych z umową zawartą na odległość pomiędzy Operatorem a Klientem, który nie jest konsumentem ani przedsiębiorcą na prawach konsumenta w rozumieniu ustawy o ochronie praw konsumenta, zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo według siedziby Operatora.
  2. W przypadku sporów z udziałem konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń:

a. w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);lub

b. poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 - Informacjedotycząceprzetwarzaniadanychosobowychwramachmonitoringuwizyjnego

Załącznik nr 2 - InformacjedotycząceprzetwarzaniadanychosobowychklientówObiektuNoclegowego


Życzymy miłego pobytu, Dyrekcja B&B Julinek Park

.

...
Zapisz się do newslettera
Zainteresowania: